• ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر: 39007
  • readingTime: ۲ دقیقه
کریپتو

۶۴ رمز ارز از ۱۰۰ رمزارز برتر کریپتو در طول یک هفته‌ گذشته بازدهی مثبت به ثبت رساندند. دو هفته قبل بخش بزرگی از بازار رمزارزها ریزشی بود ولی هفته قبل بازار با افزایش تقاضا به ثبات رسید. شاخص‌های بازار کریپتو مانند دامیننس بیت‌کوین از تمایل سرمایه‌گذاران برای نگهداری از بیت‌کوین خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بازار رمزارزها در آخرین روزهای خردادماه به نوسانات سنگین خود ادامه می‌دهد. دو هفته قبل به دلیل ریزش قیمت بیت‌کوین رمزارزهای بسیاری تا بیش از ۳۰ درصد ریزش داشتند ولی هفته‌ گذشته بازی عوض شد و رمزارزهای بسیاری با ثبت بازدهی بالای ۲۰ درصد به مدار مثبت برگشتند. هفته گذشته از ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار ۶۴ عدد بازدهی مثبت ثبت کردند.

افزایش تقاضا برای بیت‌کوین ادامه‌ دارد

تنها ۳ درصد از ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار در طول هفته‌ گذشته بیشتر از ۱۰ درصد ریزش داشتند در مقابل ۱۲ درصد از رمزارزها بازدهی بالاتر از ۱۰ درصد به ثبت رساندند. در این میان بازدهی بیت‌کوین حدود ۲.۸ درصد مثبت بود.

نیمه سبز بازار

بخش بزرگی از بازار رمزارزها در طول هفته‌ گذشته سبز بود در نتیجه نیمه سبز بازار از نیمه قرمز آن پررنگ‌تر است. رمز ارز SUI با بازدهی ۲۷.۶۵ درصدی پر بازده‌ترین رمزارز هفته شد. سایر رمزارزها با بازدهی مثبت در نیمه سبز بازار به قرار جدول زیر هستند:

افزایش تقاضا برای بیت‌کوین ادامه‌ دارد

رمز ارز فایل کوین در این هفته با بازدهی نزدیک به ۲۰ درصدی یکی از پربازده‌ترین رمزارزهای هفته بود. قیمت این رمز ارز امروز ۳ دلار و ۷۷ سنت است در حالی که در بازار صعودی سه سال قبل به ۲۳۷ دلار نیز رسید. با این حساب فایل کوین با سقف قیمتی خود بیش از ۹۸ درصد فاصله دارد.

نیمه قرمز بازار

رمز ارز FLR با ریزش ۱۴ درصدی نزولی‌ترین رمزارز هفته لقب گرفت. قیمت این رمز ارز اکنون کمتر از ۲ سنت است و حدود ۸۰ درصد با سقف تاریخی‌اش اختلاف دارد. سایر رمزارزهای ریزشی این هفته به قرار جدول زیر است:

افزایش تقاضا برای بیت‌کوین ادامه‌ دارد

رمزارز دردسر ساز

رمرزارز DAD یکی از میم‌کوین‌های پرحاشیه بازار، هفته گذشته با ریزش ۵۰ درصدی مواجه شد. DAD رمز ارز محبوب نوسان‌گیرهاست و افراد زیادی روی آن معامله می‌کنند ولی با ریزش ۵۰ درصدی هفته‌ گذشته احتمالا به خط پایان خود می‌رسد زیرا حجم بازار آن به کمتر از ۳۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد. تعداد این نوع رمزارزها در بازار کریپتو به بیش از ده هزار مورد می‌رسد و برای سرمایه‌گذاری به شدت پرریسک هستند.

کریپتو به روایت شاخص‌ها

رشد قیمت‌ رمزارزها در طول هفته گذشته منجر به رشد ۳ درصدی حجم‌ بازار کریپتو شد. دامیننس بیت‌کوین با قدرت صعودی است و محدوده عرضه پرخطری را پشت سر گذاشت. بسیاری از کارشناسان صعود دامیننس بیت‌کوین را مقدمه‌ای بر آغاز بازار صعودی رمز ارزها می‌دانند. البته مقایسه دامیننس بیت‌کوین و دامیننس تتر نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان علاقه‌ای به خرید آلت‌کوین‌ها ندارند، آنها ترجیح می‌دهند یا بیت‌کوین بخرند و یا پول خود را نقد نگه‌ دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =