• ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
  • کد خبر: 3896
  • readingTime: ۲ دقیقه
آکادمی لوافان

اولین نشست پیرامون سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در آکادمی علوم ورزشی لوافان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، اولین نشست پیرامون سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، دیگر مسئولین این اداره و مسئولین هیات های ورزشی در آکادمی علوم ورزشی لوافان برگزار شد.

در ابتدا امینازاده به موفقیت مطلوب استان اصفهان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه همه جامعه ورزش استان اصفهان در این موفقیت سهیم هستند، اکنون کمتر از ۱۱ ماه به سومین دوره این رقابت ها فرصت داریم و ما برای تکرار موفقیت ها باید از الان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید هیات های ورزشی استان اصفهان مسابقات را در سطح استان برگزار نمایند تا برترین ها و مستعدین به سومین دوره المپیاد اعزام شوند چراکه در دوره گذشته برخی از ورزشکارانی که برای ما مدال گرفتند از فلان روستا و یا فلان بخش بود که جای خوشحالی دارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: با یک برنامه ریزی مطلوب و برگزاری مسابقات شهرستانی می توانیم شاهد ارتقاء جایگاه استان در سومین دوره المپیاد باشیم.

در ادامه محسن تابش فر رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون مسابقات استعدادهای برتر این استان گفت: این رقابت ها در بهمن ماه۹۸ به صورت شهرستانی برگزار می شود و در اردیبهشت ماه ۹۹ ورزشکاران بصورت منطقه ای با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در کسب مدال استان اصفهان رشد ۳۹ درصدی داشته که جای خوشحالی دارد و امیدوارم در سومین دوره هم این روند ادامه داشته باشد.

تابش فر در پایان افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ورزش استان اصفهان، این استان شایسته جایگاه های مطلوب است و این به لحاظ زحمات جامعه ورزش استان می باشد.

علیرضا کمالیان رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست ورزش همگانی را پشتوانه ورزش قهرمانی دانست و افزود: تا زمانیکه بهایی به ورزش همگانی بهاء ندهیم باید شاهد افول ورزش قهرمانی باشیم و هیات های ورزشی در کنار بحث قهرمانی به ورزش همگانی اهمیت بدهند.

پس از صحبت های کمالیان نسرین شاکری فر مسئول امور هماهنگی بانوان و حسین زیبایی مسئول پایگاه قهرمانی توضیحاتی پیرامون دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور ارائه دادند.

در این جلسه احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان پیرامون فعالیت های آکادمی علوم ورزشی لوافان صحبت هایی را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =