ناظمی هرندی

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در اولین نشست کمیته عالی مرکز نوآوری فولاد مبارکه دانشگاه صنعتی گفت: دانشجویان و اساتید در تمامی رشته‌های مختلف تحصیلی می توانند بر اساس علاقه و تخصص خود با مرکز نوآوری فولاد مبارکه همکاری داشته باشند.

به گزارش ایراسین، محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: بر اساس نیازهای فولاد مبارکه طرح‌های پژوهشی دانشجویان رتبه‌بندی و اولویت‌بندی می‌شود و بر مبنای اولویت، عدد-هزینه طرح تعیین و تعریف می‌شود و بر این اساس می‌توانیم میزان و نوع حمایت از طرح های پژوهشی را مشخص و تعیین کنیم.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه و اساتید در تمامی رشته‌های مختلف تحصیلی می توانند بر اساس علاقه و تخصص خود با مرکز نوآوری فولاد مبارکه همکاری داشته باشند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در ادامه بر اهمیت رویکرد مسئولیت اجتماعی و حمایت اجتماعی از پژوهش در شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و بیان داشت: ترویج الگوی حمایت فولاد مبارکه از طرح های پژوهشی در جهت حمایت از دانشجویان و اساتید بسیار مهم است. ما باید بتوانیم به عنوان شهروند در حوزه مسئولیت اجتماعی اثرگذار باشیم و باید رویکرد شرکت فولاد مبارکه در جهت حمایت از پژوهش در جامعه علمی و صنعتی کشور را تقویت کنیم.

گفتنی است در پایان اولین نشست کمیته عالی مرکز نوآوری فولاد مبارکه دانشگاه صنعتی، برخی از طرح‌های پژوهشی مصوب در اولویت‌های چهارگانه مورد بررسی قرار گرفت و درباره راهکارهای افزایش همکاری شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =