• ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
  • کد خبر: 38507
  • readingTime: ۱ دقیقه
لیونل مسی

پدر لیونل مسی به خوان لاپورتا گفته که عربستانی‌ها برای گرفتن جواب پیشنهادشان ۷۲ ساعت به آن‌ها فرصت داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، خورخه مسی روز دوشنبه به ملاقات خوان لاپورتا رفت تا درباره آینده پسرش لیونل مسی با رئیس باشگاه بارسلونا مذاکره کند.

در همین راستا، لیونل مسی علاوه بر پیشنهاد بارسلونا که به نظر می‌رسد به زودی رسمی خواهد شد، پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز از الهلال عربستان و اینترمیامی آمریکا دارد. حتی گفته شده پیشنهاد الهلال با مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو برای هر سال و در مجموع ۶۰۰ میلیون یورو برای دو سال است.

اما خورخه مدیربرنامه‌های مسی در صحبت‌هایی که با لاپورتا داشته به او گفته زودتر تکلیف پیشنهاد را مشخص کنند، چرا که باشگاه الهلال ۷۲ ساعت فرصت داده تا به پیشنهادشان پاسخ بدهند. البته پدر مسی مدت زمان بیشتری از عربستانی‌ها درخواست کرده است.

جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی در این خصوص خبر داد؛ منابعی در باشگاه بارسلونا به من گفته‌اند که این می‌تواند استراتژی از سوی خورخه مسی باشد تا فشار بیشتری روی بارسلونا بیاورد تا سریع‌تر نسبت به جذب او اقدام کند. احساس بر این است که بارسلونا در روزهای پیش‌رو نمی‌تواند اقدامی برای جذب مسی انجام بدهد و در حال حاضر انجام این کار دشوار است. باشگاه بارسلونا اگر می‌خواهد برنده هفت توپ طلا را در این تابستان به جمع کاتالان‌ها بازگردانند، باید هر چه سریع‌تر بازیکنانی را بفروشند. در حال حاضر اطرافیان مسی و مدیران باشگاه بارسلونا در حال ارزیابی گزینه‌های موجود هستند و مسی می‌خواهد هر چه سریع‌تر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری کند. مدیران باشگاه بارسلونا بر این باورند که اگر مسی کمی بیشتر صبر کند، آنها می‌توانند در هفته‌های پیش‌ رو او را به طور رسمی به خدمت بگیرند.

لیونل مسی ۳۵ ساله ۲ سال پیش از بارسلونا جدا شد تا راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. فوق‌ستاره آرژانتینی که ۳۴ قهرمانی همراه بارسلونا داشت، ۲ مرتبه همراه پاریسی‌ها در لیگ فرانسه قهرمانی را جشن گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =