روابط عمومی توکا

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به میزبانی شرکت فرآورده های نسوز آذر برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با هدف به اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات حرفه‌ای و دستاوردهای کسب شده آنان با یکدیگر و نیز آشنایی با شرکت‌های گروه و فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در آن‌ها، به میزبانی شرکت فرآورده‌های نسوز آذر از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست، مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با حضور در شرکت فرآورده های نسوز آذر، ضمن بازدید از خطوط تولید و آشنایی با ظرفیت‎‌های تولیدی این کارخانه، در جلسه‌ای به گفتگو پیرامون اقدامات صورت‌گرفته در حوزه‌ی روابط‌عمومی شرکت میزبان و نیز تجارب، ابتکارات، مدل‌های اجرا شده و دستاوردهای حاصله‌ی خود در حوزه‌ی مدیریت خوشنامی برند و سازمان به گفتگو و تبادل دیدگاه پرداختند.

گفتنی است، این سلسله نشست‌ها با توجه به اهمیت توسعه‌ی ارتباطات درون‌گروهی مسئولان روابط‌عمومی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، به صورت ادواری و به میزبانی هر یک از شرکت‌های این گروه، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =