فینکس

گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(FINEX) با محوریت بورس، بانک و بیمه که از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود، با برپایی غرفه‌ای حضور پررنگ خواهد داشت.

به گزارش ایراسین، گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(FINEX) که با محوریت بورس، بانک و بیمه از ۱۶ الی ۱۹ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با حضور فعالان صنعت مالی برگزار می‌شود، با پریایی غرفه‌ای، حضور پررنگ خواهد داشت.

گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در این نمایشگاه به اتفاق شرکت‌های گروه مالی خود شامل «شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا»، «شرکت کارگزاری باهنر» و «شرکت سبدگردان آتیه توکا» حضور خواهد یافت.

غرفه‌ گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و شرکت‌های گروه مالی آن به همراه شرکت فولاد هرمزگان در پاویون شرکت فولاد مبارکه واقع در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در طول روزهای برگزاری نمایشگاه، از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۵ از این غرفه بازدید نمایند.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(FINEX) در راستای معرفی قابلیت‌ها، دستاوردها و نهایتا هم‌افزایی میان نهادههای مالی داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =