دیدار نماینده مبارکه با مدیران عامل توکافولاد

پروین صالحی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد گفت: اگر بتوانیم سرمایه‌ی انسانی را در شرکت‌های مختلف، بر اساس کارشناسی و تخصص‌های لازم چینش کنیم، کشور رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایراسین، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ و مدیران عامل شرکت‌های گروه توکافولاد اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که در دوره‌ی جدید و تحت مدیریت آقای دکتر سبزواری، انتخاب مدیران متعهد بر اساس تخصص و شایستگی حرفه‌ای صورت پذیرفته است.

پروین صالحی در جمع مدیران عامل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد افزود: افرادی که دور این میز نشسته‌اند، همگی از چهره‌های باتجربه، کارکرده و در صنعت خود آزموده هستند و این مسئله نوید این را می‌دهد که ما در تحقق شعار سال، با مدیرانی همچون شما بتوانیم مسیر را راحت‌تر طی کنیم.

وی با اشاره به شعار راهبردی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد تصریح کرد: شعار راهبردی توکافولاد با هوشمندی و دقت بسیار انتخاب شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در حوزه‌ی اقتصاد با وجود فرهیختگانی چون شما ما می‌توانیم؛ مشروط بر اینکه همین شعار راهبردی شما با به کارگیری نیروهای تخصصی و فرهیخته دنبال شود.

وی افزود: اگر بتوانیم سرمایه‌ی انسانی را در شرکت‌های مختلف، بر اساس کارشناسی و تخصص‌های لازم چینش کنیم، کشور رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد.

گفتنی است موضوع مشکلات و کمبودهای زیرساختی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی، از نکاتی بود که در این جلسه، توسط نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد با بیان این‌که دولت باید سرمایه‌گذاری در این زمینه، خصوصا در زمینه‌ی احداث و ایجاد خطوط ریلی را برای سرمایه‌گذار جذاب نماید؛ اعلام آمادگی نمود تا در صورت تحقق این مهم، بتوان در دوخطه‌کردن برخی مسیرهای پرتردد به مقصد فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری نمود.

هم‌چنین در این جلسه برخی مشکلات فراروی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد توسط مدیران‌عامل آن‌ها با نماینده مردم مبارکه در مجلس مطرح و قرار شد مراتب از طریق مکاتبه با مراجع ذیربط پیگیری و تا حصول نتیجه دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =