مدیرعاما تامین اجتماعی

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های صادراتی خوبی از صنایع مختلف کشور عرضه شده است.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین در حاشیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این نمایشگاه ظرفیت‌های خوبی را برای معرفی و توسعه محصولات صادراتی کشور فراهم کرده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های شرکت شستا برای افزایش صادرات محصولات خود به بازارهای جهانی گفت: خوشبختانه سال گذشته شرکت شستا موفق شد؛ نسبت به سال ۱۴۰۰ صادرات خود را ۲۰ درصد افزایش دهد و با برنامه‌ریزی های انجام شده در صددیم که در سال ۱۴۰۲ نیز صادرات محصولات شرکت شستا به بازارهای جهانی به چند برابر برسد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال به دنبال این هستیم که با حضور موفق در بازارهای بین المللی و منطقه‌ای صادرات محصولات شرکت شستا را به این بازارها افزایش دهیم.


شایان دکر است پنجمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود ۸۰۰ شرکت داخلی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور روزهای ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است و در سومین روز این نمایشگاه تاکنون علاقمندان زیادی از غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =