اولین رویداد سلامت، محیط زیست و پایداری

شرکت فولاد سنگ مبارکه موفق شد در اولین رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری، رتبه شایسته تقدیر را از مجموع ۵۳ اقدام از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین؛ اختتامیه اولین رویداد ملی سلامت، محیط زیست و پایداری، امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در محل سالن همایش‌های بین المللی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

این رویداد ملی به همت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی،صنایع معادن و کشاورزی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همراهی و حمایت سازمان حفاظت محیط زیست، کمیسیون ملی یونسکو و وزارت جهاد کشاورزی در اردیبهشت ماه سال جاری و با هدف توجه به اهمیت بین المللی و نگاه ویژه به شعار سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۲۲ (سیاره ما، سلامت ما) و همچنین بازتاب داخلی و بین‌المللی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خصوصی و دولتی کشور برپا شد.

در جریان اختتامیه این رویداد ملی، از میان ۵۳ اقدامی که از سوی مجموعه‌ها و در راستای ارزیابی وضعیت سلامت، محیط زیست و پایداری آنها صورت گرفته بود، کمیته داوران تنها دو اقدام را برتر و چهار شرکت را شایسته تقدیر اعلام کردند.

به این ترتیب شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران و فولاد کویر اصفهان در صدر لیست برگزیدگان قرار گرفتند و همچنین شرکت‌های فراسکوی عسلویه، فولاد سنگ مبارکه، پتروشیمی نوری و پتروشیمی زاگرس نیز شایان تقدیر عنوان شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =