راهبران

بررسی‌ها از آخرین وضعیت پروژه‌ی احداث «کارخانه کنسانتره ۲۵۰هزارتنی» شرکت راهبران فولاد اصفهان نشان می‌دهد که عملیات خاکی این پروژه پایان یافته و عملیات زیرسازی و تحکیم آن آغاز شده است که در نوع خود نشان از عزم جدی این شرکت برای اتمام این پروژه تا پایان سال۱۴۰۲ دارد.

به گزارش ایراسین، پس از آن‌که شرکت راهبران فولاد اصفهان در بهمن‌ماه سال گذشته و در آئینی، کلنگ احداث کارخانه کنسانتره ۲۵۰هزارتنی خود را بر زمین زد، عملیات احداث این کارخانه آغاز شد.

طبق برنامه زمانبندی اجرایی این پروژه، عملیات خاکبرداری آن طی یک‌ماه انجام و فاز عملیات زیرسازی و تحکیم آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده است.

هم‌چنین عملیات اجرای فونداسیون و نصب استراکچرهای فلزی نیز از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد و فاز تامین تجهیزات، موازی با عملیات اجرایی در حال انجام است و تاکنون ۷۰٪ تجهیزات، خریداری و در حال ساخت می‌باشند.

گفتنی است، با توجه به رویکرد ویژه‌ی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به تکمیل و توسعه‌ی پروژه‌های معدنی و نیز تاکید مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد بر سرعت‌بخشی به تکمیل طرح‌ها، این پروژه که پیش‌تر قرار بود تا اواسط سال۱۴۰۳ به پایان برسد که با تلاش و همت شبانه‌روزی آن شرکت سرعت‌یافته و انتظار می‌رود بتوان تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد اتمام ساخت آن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =