• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
  • کد خبر: 36702
  • readingTime: ۱ دقیقه
احیای واحدهای تولیدی راکد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۹۵ واحد تولیدی راکد این استان در سال گذشته احیا شد و به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، بتول دانش شهرکی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان امروز اظهارداشت: سال گذشته بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این واحدهای تولیدی راکد با سرمایه گذاری بیش‌از یک‌هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان احیا و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات و گردشگری بوده و موجبات ایجاد اشتغال سه هزار و ۴۰۸ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان افزود: احیا واحدهای تولیدی و اقتصادی راکد از جمله اولویت‌های دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در سال ۱۴۰۱ بوده که با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به این مهم دست یافته‌ایم.

وی گفت: در این راستا سال گذشته ۲۱ جلسه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی،کشاورزی و خدماتی استان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =