وزارت صنعت، معدن و تجارت

رییس فراکسیون تسهیل تجارت مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده اما خیلی‌ها این تحول را ندیدند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، «رضا حاجی‌پور» در رویداد پایش پیشرفت سامانه شفافیت فروشگاهی که در محل وزارت صمت برگزار شد، با اشاره به اتفاقات ارزشمندی که با مدیریت سیدرضا فاطمی‌امین در وزارت صمت رخ داده است، افزود: در بدو ورود آقای فاطمی‌امین به وزارت صمت، اعضای فراکسیون، از ایشان خواستند تا سامانه‌ی الکترونیکی تجارت را برای نظارت بر بازار و قیمت‌ها راه‌اندازی کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این مدت تحولی بزرگ در وزارت صمت اتفاق افتاده ولی خیلی‌ها آنها را ندیدند؛ طرح‌هایی که برای اجرایی شدن و رسیدن به نتیجه نهایی، نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته و بدون اینکه اهلیت افراد مشخص شود، با استفاده از کارت‌های ملی اجاره‌ای خرید و فروش‌های بسیاری در حوزه خودرو صورت می گرفت، ادامه داد: اتفاقی که در حوزه خودرو و با همکاری وزارت صمت با راهور در حال رقم خوردن است، به‌دلیل راه‌اندازی سامانه‌های نظارتی و کنترلی است و مطمئنا این موضوعات نیاز به تقویت و حمایت تمام مسئولان ذیربط دارد.

نماینده یازدهم مردم آمل در مجلس با بیان اینکه در دوره تحولی وزارت صمت نظارت و کنترل مناسبی روی مسائل مختلف بوجود آمده، اظهار داشت: از سالیان گذشته، مشکلات بسیاری در حوزه خودرو و تجارت در کشور وجود داشته که وزیر صمت از بدو ورود به وزارتخانه، مورد به مورد این مسائل را بررسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده است.

حاجی‌پور با بیان اینکه شفافیت‌ها و نظارت‌هایی که امروز در حوزه خودرو بوجود آمده، در گذشته وجود نداشته، اذعان کرد: با راه‌اندازی سامانه‌های شفافیت و تشکیل کارگروه‌های ویژه، می‌توان براساس راستی ‌آزمایی، محصولاتی که خصوصا در حوزه خودرو تولید می‌شود و به دست مردم می‌رسد را به شکل مناسب قیمت‌گذاری کرد تا در نهایت رضایت مردم در این حوزه جلب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =