فاطمی امین

نایب رییس انجمن لوازم خانگی با تاکید بر اینکه باید به وزیر صمت فرصت داد تا برنامه‌هایش را اجرایی کند، گفت: فاطمی امین فردی متخصص و کارآمد است و کارنامه عملکرد خوبی در وزارت صمت دارد و ریشه مشکلات به وزارت صمت برنمی‌گردد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، سیدعلیرضا موسوی مجد در مورد طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، اظهار داشت: باید به وزیر صمت فرصت داده شود تا بهتر بتواند برنامه‌ها و سیاست‌ها را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: ریشه مشکلات در جاهای دیگر از جمله شرایط تحریمی و تورمی است و تنها به وزارت صنعت، معدن و تجارت برنمی‌گردد. باید مساله حل شود تا شاهد ثبات اقتصادی باشیم.

نایب رییس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه فاطمی امین سابقه درخشانی دارد، گفت: وی آگاه به مسائل صنعتی و اقتصادی است؛ ضمن اینکه از بدنه وزارت صمت است.

این فعال اقتصادی ادامه داد: فاطمی امین در حوزه صنعت لوازم خانگی نیز اقدامات خوبی انجام داده است و اکنون شاهد تامین زیرساخت‌ها با کیفیت بالای کالاها هستیم و در تامین لوازم خانگی مشکلی در بازار نداریم.

موسوی مجد بیان داشت: اکنون در بازار خودرو با عدم تناسب عرضه و تقاضا روبرو هستیم که این امر موجب مشکلاتی شده است. ضمن اینکه مردم به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه کرده و برای حفظ ارزش پول اقدام به خرید خودرو می‌کنند که همین امر موجب برهم زدن بازار می‌شود.

نایب رییس انجمن لوازم خانگی تاکید کرد: باید به وزیر صمت فرصت داده شود تا برنامه‌هایش را عملی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =