فاطمی امین

اتاق اصناف تهران در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از استیضاح وزیر صمت اعلام کرد: فعالان صنفی تهران از فاطمی امین حمایت کرده و خواستار ادامه فعالیتش در مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت هستیم.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، در نامه علی توسطی رییس اتاق اصناف تهران آمده است: در خصوص مسئله استیضاح جناب آقای سید رضا فاطمی امین مقام عالی وزارت صمت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضطراً، الزاماً، شرعاً و اخلاقاً تذکارهایی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می‌شود.

در بخشی از این نامه آمده است: همان‌گونه که استحضار دارید دامنه گسترده حوزه‌های تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت نیازمند وزیری کارآزموده، آشنا و جامع الاطراف است و به طور طبیعی در ابتدای امر نیازمند تجربه‌اندوزی خواهد بود. با عنایت به موارد فوق‌الذکر و کارنامه عملکرد اقدامات و تصمیم‌های جناب آقای فاطمی امین در مقام وزارت صمت، تداوم حضور و ادامه فعالیت ایشان در مقام وزیر صمت را یک ضرورت می‌داند.

در نامه رییس اتاق اصناف تهران آمده است: اینجانب به نمایندگی از فعالان صنفی تهران که جمعیتی حدود ۳۰ درصد از فعالان صنفی کشور را به خود اختصاص داده، از مشارالیه حمایت کرده و خواستار ادامه فعالیت ایشان در مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت هستم.

انتقاد اتاق اصناف تهران از استیضاح وزیر صمت/ فاطمی امین وزیری کارآزموده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =