سلیمی

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد تولید کمّی و کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو در سال ۱۴۰۱ گفت: در سال جدید راهبرد شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر در ادامۀ استراتژی‌های سال قبل است و به‌صورت هدفمندتر بر اجرای طرح‌های توسعه، رشد تولید و عرضه محصولات با ارزش افزوده بالاتر تمرکز دارد.

به گزارش ایراسین، غلامرضا سلیمی معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه که به همراه مدیران نواحی گرم و سرد و مدیر مجتمع فولاد سبا از شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید می‌کردند، ضمن دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت، بر رشد تولید و اهمیت تولید محصولات باارزش افزوده بالاتر در این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کردند.

در این دیدار معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد تولید کمّی و کیفی محصولات شرکت ورق‌خودرو و قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: در سال جدید راهبرد شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکت مادر در ادامۀ استراتژی‌های سال قبل است و به‌صورت هدفمندتر بر اجرای طرح‌های توسعه، رشد تولید و عرضه محصولات باارزش افزوده بالاتر تمرکز دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ۴۰۰ هزار تنی شرکت ورق‌خودرو در تولید ورق گالوانیزه تصریح کرد: با توجه به رویکرد شرکت مادر در شرکت ورق‌خودرو که اصلی‌ترین قطب تولید ورق‌های پرکاربرد در صنعت خودروسازی کشور است و از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در این عرصه بهره‌مند است، انتظار می‌رود همانند سال ۱۴۰۱ با تمام توان و ظرفیت خود به کارِ تولید همت گمارد.

سلیمی استفاده از دانش فنی و تجارب فولاد مبارکه، تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی فراگیر در مجموعه هلدینگ جهت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه در شرکت‌های تابعه ازجمله شرکت ورق‌خودرو را مورد تأکید قرار داد.

خودروسازان کشور به واردات محصولات گالوانیزه نیاز ندارند

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: در حال حاضر با تلاش کارکنان این شرکت، خودروسازان کشور نیاز به واردات محصولات گالوانیزه ندارند و در سال جاری نیز تمامی تلاش خود را برای تولید گریدهای جدید و پرکاربرد به کارخواهیم گرفت تا مأموریت حساس خود را در راستای تحقق برنامه توسعه و سند چشم‌انداز ترسیم‌شده در شرکت مادر ایفا کنیم.

برنامه‌های شرکت برای تولید ورق موردنیاز صنایع تولید کنند لوازم‌خانگی

حمید شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌ها و برنامه‌های این شرکت برای تولید ورق باکیفیت ویژه برای صنایع لوازم‌خانگی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تنوع و تکمیل سبد محصولات در زنجیره تولید گروه فولاد مبارکه و نیاز صنایع تولیدکننده لوازم‌خانگی، تمامی تلاش خود را در این زمینه نیز به کارخواهیم گرفت و بدون شک حمایت‌ها و راهبردهای مدیریت ارشد گروه فولاد مبارکه به‌عنوان سهام‌دار اصلی و تأمین‌کنندۀ اصلی مواد اولیه شرکت ورق‌خودرو و همچنین همکاری سایر نواحی این شرکت می‌تواند در تحقق اهداف سالانه این شرکت مؤثر و کارگشا باشد.

به گفته مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، تداوم روند روبه‌رشد موفقیت‌های این شرکت درگِرو همین حمایت‌ها و تأمین به‌موقع مواد اولیه است و در جهت تحقق حداکثری اهداف و تکمیل سبد محصولات و زنجیره ارزش شرکت بسیار حیاتی است.

تعریف و اجرای پروژه مشترک مجتمع فولاد سبا با شرکت ورق‌خودرو

در این بازدید همچنین محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا هم از تعریف و اجرای پروژه مشترک مجتمع فولاد سبا با شرکت ورق‌خودرو خبر داد و تصریح کرد: با توجه به راهبردهای شرکت فولاد مبارکه مبنی بر همکاری‌های دوجانبه برای تولید ورق‌های فول‌هارد موردنیاز در تولید ورق‌های دوفازی DP۸۰۰ و DP۱۰۰۰ در شرکت ورق‌خودرو آمادگی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =