مرتضوی وزیر کار

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور گفت: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، دومین جلسه «شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر» با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر برگزار شد.

مرتضوی در این جلسه ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم هفته کارگر افزود: روز کارگر، یک جشن ملی برای کارگران است و شایسته است همه تشکل‌های کارگری در مراسم این هفته مشارکت داشته باشند. بایستی زمینه نقش آفرینی همه طیف‌های کارگری در این هفته فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش کارگر به عنوان نیروی پیشران در اقتصاد کشور، گفت: تمام اهتمام برگزارکنندگان هفته کارگر و خروجی کار آنها در این هفته بایستی این باشد که کارگر و خانواده این قشر زحمتکش به اهمیت نقش و جایگاه خود در رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از پیش آشنا شود و حس هویت و منزلت کار بیش از گذشته برای او اهمیت پیدا کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» گفت: بایستی در انتخاب افراد برگزیده نگاه ویژه‌ای به این موضوع صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه، محمد چکشیان، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و نایب رئیس شورای سیاست‌گذاری گرامیداشت هفته کارگر ضمن اشاره به برنامه‌های مدون و پیش‌بینی شده در این هفته گفت: اهتمام ستاد برگزاری هفته کارگر استفاده از ظرفیت‌های تمام تشکل‌های کارگری در برگزاری برنامه‌های هفته مذکور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =