• ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
  • کد خبر: 35562
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان - صنعت نفت

ژوزه مورایس سرمریی سپاهان گفت: شش بازی دیگر داریم که هر کدام یک فینال است و ما هنوز ۱۸ امتیاز دیگر داریم که باید به دنبال آن امتیازها باشیم.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس در نشست پس از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به تیم تبریک می‌گویم که در سال جدید با برد شروع کردیم، بازی ساده ای نداشتیم چراکه تیم حریف نیازمند امتیاز نجات بود و قدرت خود کاری در آنها به وجود آمده بود.

وی افزود: شش بازیکن ما از تیم دور بودند و برای هماهنگی آنها زمان نیاز داشتیم و این یک فاکتور در بازی امشب محسوب می‌شد، با وجود همه این اتفاقات هدف برد بود که به آن رسیدیم و باید برای بازی بعدی آماده باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: یک، هیچ پیروز شدیم ولی بازهم موقعیت گل داشتیم، اما گل نزدیم و این فوتبال است.

مورایس تصریح کرد: در خصوص گرفتن امتیاز با حداقل گل چیزی برنامه ریزی نکرده بودم و این بازیکنان من هستند که باید گل بزنند و من به دنبال بازی با گل‌های زیاد یعنی حتی ۵ گل هستم.

وی ادامه داد: شش بازی دیگر داریم که هر کدام یک فینال است و ما هنوز ۱۸ امتیاز دیگر داریم که باید به دنبال آن امتیازها باشیم.

سرمربی سپاهان گفت: بازی برابر تراکتورسازی با بازی صنعت نفت متفاوت است، صنعت نفت یک امتیاز هم برایش خوب بود، اما بازی با تراکتورسازی قطعا متفاوت است و ما همواره به دنبال پیروزی در تهاجم در هر بازی هستیم.

مورایس خاطرنشان کرد: یاسین سلمانی بازیکن تیم است وقتی که بازی می‌کند با تمام وجود بازی می‌کند و وقتی بازی نمی‌کند در اختیار تیم است و بازیکنی تیم را قهرمان می‌کند که در اختیار تیم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =