چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد جاده کرج-چالوس به منظور لق گیری و ایمن سازی مسیر خبر داد و گفت: طی یک روز گذشته ۲ بار دیگر حادثه ریزش سنگ اتفاق افتاد.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از انسداد جاده کرج چالوس به منظور ایجاد ایمنی کامل در جاده خبر داد و گفت: این امر با هدف لق گیری و ایمن سازی کامل مسیر از صبح امروز در دستورکار قرار گرفت.

وی‌ با اشاره به اینکه در ادامه این اقدام شاهد ریزش سنگ در نقطه دیگر از جاده کرج-چالوس بوده‌ایم، افزود: تیم‌های راهداری مستقر در مسیر، پاکسازی محدوده ریزش سنگ را به عهده دارند.

زندی فر ریزش سنگ‌را مربوط به شب گذشته دانست و اضافه کرد: محدوده ریزش سنگ، دیزین و پیج سرهنگ بوده است که البته خسارت جانی به دنبال نداشت.

وی گفت: با توجه به بارش باران و برف و به دنبال آن تغییر دما، احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس متصور است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همانطور که اشاره شد در حال حاضر آزادراه تهران- شمال و جاده کرج - چالوس در محدوده این استان به دلیل عملیات لق گیری و ایمن سازی مسیر مسدود شده است.

وی اضافه کرد: مسافران برای سفر به شمال کشور از محورهای جایگزین استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =