• ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
  • کد خبر: 35340
  • readingTime: ۱ دقیقه
سردار آزمون

سردار آزمون در حالی که یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بود، این روزها ترجیح می‌دهد، والیبال بازی کند و پیگیر وضعیت اسب‌هایش در گنبد باشد.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرورزشی، امیر قلعه نویی در اولین روز تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اعلام کرد، سامان قدوس و سردار آزمون در تمرین تیم ملی حضور نخواهند داشت. او با اشاره به اینکه این دو بازیکن با وی تماس نگرفته‌اند، اعلام کرد سامان قدوس دوست داشت در کنار باشگاهش باشد و سردار آزمون هم به خاطر همسرش مرخصی گرفت. اما تصاویری از سردار آزمون در سالن والیبال در گنبد و هم چنین حضورش در کنار اسب‌هایش منتشر شد و این تصاویر نشان می‌دهد او در این برهه از زمان تفریحات شخصی را به حضور در اردوی تیم ملی و بازی با روسیه و کنیا ترجیح می‌دهد.

او پیش از این هم یک بار در برابر فشار انتقادات از تیم ملی خداحافظی کرده بود و در جام جهانی ۲۰۲۲ هم گفته بود، بعد از این مسابقات با تیم ملی خداحافظی خواهد کرد! البته وی این بار این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرد و بعد از جام جهانی هم در اینباره حرف نزد.

ترجیج بازی در سالن والیبال و بودن در کنار اسب‌ها به جای حضور در کمپ تیم های ملی بدین معنی است که سردار آزمون در این برهه از زمان علاقه‌ای برای بازی در ترکیب تیم ملی ندارد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =