آتیه فولاد

هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ از شرکت بین‌المللی TUV شد.

به گزارش ایراسین، مسعود پناهنده، مدیر ارزیابی و تعالی سازمانی هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان در پی کسب این موفقیت با بیان اهمیت دریافت این گواهینامه بین‌المللی تصریح کرد: استاندارد ISO۹۰۰۱ به مدیریت کیفیت تولید و خدمات اطلاق می‌گردد. این گواهینامه مهم‌ترین استاندارد شناخته‌شده در عرصه بین‌المللی برای سیستم مدیریت کیفیت QMS و راهنمایی جامع و دستورالعملی لازم‌الاجراست که در تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها اجرا می‌شود و بر موضوع کیفیت تأکید ویژه‌ای دارد.

به گفته پناهنده، شرکت‌هایی در فرایند ممیزی موفق می‌شوند که بتوانند الزامات استاندارد را به‌خوبی اجرا و برای پایداری آن برنامه‌ریزی کنند.

وی در تشریح مزایای دریافت این گواهینامه به موارد ذیل اشاره کرد: افزایش بهره‌وری و مزیت رقابتی؛ مشخص کردن مسئولیت‌ها در سراسر سازمان؛ بهینه کردن فرایندها؛ بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان؛ فراهم کردن سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر؛ فرصت‌های بازاریابی و ورود به بازارهای جدید؛ افزایش سودآوری و کاهش هزینه‌ها؛ بهبود کیفیت و خدمات؛ تحویل به‌موقع محصولات و خدمات؛ ردیابی محصولات و خدمات.

مدیر ارزیابی و تعالی سازمانی هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اقدامات آتیه‌فولاد در این زمینه پرداخت و گفت: به‌طورکلی مدیریت شرکت تأکید ویژه‌ای بر تدوین نقشه راه تعالی شرکت در افق ۱۴۰۵ دارد و بر این باور است که موفقیت در گرو توجه به رشد و تولید پایدار در همه ابعاد ازجمله تعالی سازمانی است. به همین منظور شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان به همراه سایر شرکت‌های زیرمجموعه خود، براساس نقشه استراتژی سال ۱۴۰۱ خود، برای اخذ این استاندارد برنامه‌ریزی لازم را اجرایی کرد و در این راستا، پس از انتخاب مشاور، نسبت به استقرار و پیاده‌سازی الزامات و همچنین تهیه مدارک و مستندات و شرکت در فرایند ممیزی اقدام نمود تا اینکه نهایتا با تأیید شرکت بین‌المللی شرکت TUV Nord در بهمن‌ماه موفق به اخذ گواهینامه مذکور شد.

پناهنده در بخش پایانی سخنان خود از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران هلدینگ آتیه‌فولاد که برای دریافت این گواهینامه معتبر و ارزشمند مساعدت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =