• ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر: 34773
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژوزه مورایس

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعضی مواقع تصمیمات داور مطلوب ما نبود، کارت‌های بی‌دلیلی دریافت کردیم، از بازیکنان خواسته بودم که رعایت کنند اما واقعا نمی‌دانم داور چرا به آن‌ها کارت داد، در این لیگ همه تصمیمات باید یکسان اتخاذ شود.

به گزارش ایراسین، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با هوادار اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم، بازی آسانی نبود، در لحظات اول ما کار را راحت آغاز کردیم ولی بعد کار سخت تر شد، بعضی مواقع تصمیمات داور مطلوب ما نبود، کارت‌های بی‌دلیلی دریافت کردیم، از بازیکنان خواسته بودم که رعایت کنند اما واقعا نمی‌دانم داور چرا به آن‌ها کارت داد، در این لیگ همه تصمیمات باید یکسان اتخاذ شود.

وی افزود: امیدوارم فوتبال ایران پیشرفت کند، در این لیگ بازیکنان با کیفیتی وجود دارند و در کنار آن‌ها باید داوران با کیفیتی نیز وجود داشته باشند، باید در مورد خطاها و اخطارها بیشتر دقت کنند، فقط آوردن سیستم VAR کافی نیست و باید داوران با کیفیتی وجود داشته باشند تا از آن استفاده کنند.

مورایس در رابطه با این که آیا در زمان‌هایی از بازی مقابل هوادار تیمش عقب نشسته بود، گفت: به همان دلیلی که هوادار تیم را جلو کشید ما هم متقابلا عقب نشستیم، در میانه زمین بازیکنان هوادار تمرکز بیشتری داشتند، خوشحالیم که در نهایت برنده بازی با نتیجه ۳ بر یک شدیم، هر چند نمی‌توان بازی خوب هوادار را نادیده گرفت.

سرمربی سپاهان در رابطه با تغییرات ترکیب این تیم و استراحت دادن به بازیکنانی از جمله امید نورافکن گفت: نیازی نمی‌بینم در خصوص نمیکت‌نشینی بازیکنان صحبت کنم، ما بازی به بازی جلو می‌رویم و در هر بازی استراتژی ما مشخص می‌ کند که چه بازیکنی به درد ما می‌خورد، این تصمیمات مانند هندوانه دربسته است و قبل از وقوع نمی‌دانیم که نتیجه خواهد داد یا خیر، فکر می‌کنم نورافکن نیز با تصمیم من موافق بود.

وی در رابطه با میلاد زکی‌پور گفت: میلاد زکی‌پور ۲ کارته بود و امروز ۳ کارته شد.

مورایس در ادامه گفت: به حمایت هواداران خیلی نیاز داریم، در بازی قبل هواداران زیادی در ورزشگاه بودند اما خوشحال به خانه نرفتند در حالی که امروز برعکس شد و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، به حضور حداکثری آن‌ها نیاز داریم، بازی‌های سختی در آینده داریم، از همه هواداران چه آن‌هایی که در خانه بودند و چه ‌آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: به داوران خسته نباشید می‌گویم، من سختی کار آن‌ها را درک می‌کنم و شاید امروز بیش از قبل در مورد آن‌ها صحبت کردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =