باران

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش ایراسین، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز شنبه نیز در برخی نقاط از استان‌های غربی،دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و در روز یکشنبه در مناطقی از استان خراسان رضوی بارش‌هایی پراکنده خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش از فردا(شنبه) تا روز دوشنبه وزش باد گرم جنوبی همراه با افزایش دما برای استان های ساحلی خزر و در روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر کاهش محسوس دما برای سواحل شمال رخ می دهد و دریای خزر نیز مواج می شود.

از روز دوشنبه با ورود موج بارشی برای استان‌های واقع در شمال غرب و غرب آغاز بارندگی ها را خواهیم داشت که در روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در نواحی مرکزی، سواحل شمال و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش رخ می دهد.

از بعد از ظهر امروز (جمعه) و شنبه برای استان های غربی کشورمان پدیده باد و گرد و خاک پیش بینی کردیم.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان تهران نیز امروز نیمه ابری بوده و بر روی مناطق مرتفع تهران احتمال بارش پراکنده وجود خواهد داشت. تهران امروز (جمعه) به بیشینه دمای ۲۰ درجه خواهد رسید که در روز دوشنبه این دما به ۲۴ درجه افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است؛از روز دوشنبه شاهد افزایش ابر در تهران هستیم و از روز سه شنبه تا پایان هفته بارش همراه با کاهش نسبی دما را در این کلانشهر شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =