حلیدری چهارمحا

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل پروژه‌های سفید دشت به اشتغال استان کمک شایانی می‌کند تا بخش بیشتری از جوانان این استان در این مجموعه مشغول به کار شوند.

به گزارش ایراسین، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پس از بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد سفیددشت گفت: از چالش‌های مهم استان ما بیکاری بوده و نقش صنعت در ایجاد اشتغال بسیار مهم است زیرا صنایع می‌توانند اشتغال بسیار خوبی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کنند. از طرفی رویکرد این دولت و نگاه وزیر صمت توزیع منابع به صورت عادلانه است و توسعه صنعت به صورت آمایشی در این دولت دنبال می شود؛ به عبارت دیگر رویکرد این است که توسعه صنایع به صورت عادلانه در تمامی مناطق به ویژه مناطق محروم صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از موضوعات مهم پروژه‌های ناتمام در صنایع فولادی است که قرار بر این شد به این پروژه‌ها سرعت داده شود. چرا که تکمیل پروژه‌هایی مثل فولاد سفید دشت به اشتغال استان کمک شایانی می‌کند تا بخش بیشتری از جوانان این استان در این مجموعه مشغول به کار شوند.

حیدری با بیان اینکه در استان چهارمحال بختیاری معادن زیادی وجود دارد، تصریح کرد: زیرساخت در بخش معادن نیازمند باید توسعه پیدا کند و این آمادگی وجود دارد. همچنین باید معادن راکد به همراه بحث اکتشاف به ویژه مس و فلزات مورد توجه قرار گیرد تا از ظرفیت معدنی بالای چهارمحال بختیاری برای اشتغال استفاده شود.

حیدری با اشاره به اهمیت گردش مالی صنایع در بانک‌ها، اظهار داشت: برای تقویت منابع بانک‌ها قرار بر این است که صنایع گردش مالی خود را در بانک‌ها افزایش دهند تا هم منابع بانکی را تقویت کنیم و هم اینکه برخی از تسهیلات بانکی برای اشتغال استفاده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =