نشست خبری رئیس هیئت عامل ایمیدرو در زمینه طرح های توسعه ای شرکت فولاد سفیددشت

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: این شرکت برای تأمین گاز که به پاشنه آشیل تولید فولاد در کشور تبدیل شده است؛ برنامه‌های متعددی را در ستاد سیاست‌گذاری صنعت فولاد تعریف کرده است تا ‌ظرفیت‌های جدید و قدیم بتواند این مانع را پشت سر بگذارند و به توسعه کشور کمک کنند.

به گزارش ایراسین، محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، پس از بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد سفیددشت گفت: خوشبختانه مجتمع‌های تولید فولاد اسفنجی مجدداً به مدار تولید بازگشته‌اند و مثل فولاد سفیددشت که چندهفته‌ای است تولید خود را شروع کرده است؛ روز گذشته آخرین شرکت تولیدکننده آهن اسفنجی وارد مدار تولید شد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در ادامه گفت: متأسفانه بخش مهمی از ظرفیت فولاد کشور به دلایل مختلف از جمله مسائل زیرساختی برق و گاز معطل‌مانده است و ما باید این سرمایه کشور را به بهینه‌ترین شکل بکار گیریم. هدف از برنامه‌های شرکت ملی فولاد تحت راهبری ایمیدرو رفع گلوگاه‌ها در راستای افزایش استفاده بهینه از ظرفیت‌ها است و باید به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها دست یابیم.

آقاجانلو افزود: شرکت ملی فولاد ایران برای تأمین گاز که به پاشنه آشیل تولید فولاد در کشور تبدیل شده است؛ برنامه‌های متعددی را در ستاد سیاست‌گذاری صنعت فولاد تعریف کرده است تا ‌ظرفیت‌های جدید و قدیم بتوانند این مانع را پشت سر بگذارند و به توسعه کشور کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =