• ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر: 34523
  • readingTime: ۱ دقیقه
نفت

قیمت نفت در آغاز معاملات امروز، سه‌شنبه، پس از پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر افزایش ذخایر نفت خام آمریکا، ثابت ماند.

به گزارش ایراسین به نقل از رویترز، در ابتدای معاملات امروز، سه‌شنبه، نفت آتی برنت با ۲۰ سنت معادل ۰.۹ درصد کاهش به ۸۲ دلار و ۲۵ سنت در هر بشکه رسید. همچنین نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) معاملات آتی با ۱۱ سنت افزایش ۷۵ دلار و ۷۹ سنت در هر بشکه معامله شد.

این در حالی است که تهدید افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا به دنبال سفارش‌های بیشتر از حد انتظار برای کالاهای سرمایه‌ای اصلی تولید آمریکا در ژانویه، قیمت نفت را محدود کرد.

به گفته تحلیلگران، بازار انرژی به دنبال آخرین داده‌های مربوط به ذخایر نفت ایالات متحده است که از سوی گروه صنعتی موسسه نفت آمریکا در روز سه‌شنبه و اداره اطلاعات انرژی دولت در روز چهارشنبه ارائه می‌شود.

نظرسنجی اولیه رویترز نشان داد که تحلیلگران انتظار داشتند که ذخایر نفت خام در هفته منتهی به ۲۴ فوریه ۴۰۰ هزار بشکه رشد کند.

قیمت نفت و طلا در معاملات امروز

به گزارش سی ان بی سی، قیمت نفت برنت در معاملات امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فوریه، در لحظه تنظیم این گزارش در ساعت ۹:۴۰ به وقت تهران، با افزایش ۰.۱۸ درصدی در هر بشکه ۸۲ دلار و ۶۰ سنت در هر بشکه معامله شد.

همچنین تا لحظه تنظیم گزارش، نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) افزایش ۰.۲۹ درصدی را به ثبت رساند و در هر بشکه، ۷۵ دلار و ۹۰ سنت معامله شد.

طلا نیز تا لحظه تنظیم این گزارش، کاهش ۰.۲۸ درصدی را تجربه کرد و هر اونس طلا به قیمت یک هزار و ۸۱۹ دلار و ۷۰ سنت معامله شد. همچنین نقره با کاهش ۰.۶۴درصدی، ۲۰ هزار و ۶۶ دلار معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =