• ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر: 34361
  • readingTime: ۱ دقیقه
نورد سرد

رئیس واحد بسته‌بندی و ارسال نورد سرد شرکت فولاد مبارکه از ثبت رکورد جدید حمل ماهانه کلاف خام (آنیل‌نشده) در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایراسین، سعید جمشیدیان رکورد جدید را به میزان ۳۳۸۳۳ تن اعلام و اظهار کرد: رکورد قبلی این واحد مربوط به آذرماه سال ۱۳۹۷ و به میزان ۳۳۲۱۸ تن بوده است.

در همین زمینه مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی تحقق این دستاورد را به خانواده بزرگ فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: این مهم در سایه لطف و عنایت پروردگار و همت، تلاش و همدلی همکاران گرامی در واحدهای بسته‌بندی و ارسال و برنامه‌ریزی و کنترل حمل و همچنین با حمایت‌های مدیریت ناحیه نورد سرد به دست آمده است.

محسن زارع ادامه داد: مشتری عمده کلاف‌های خام، شرکت‌های ورق‌خودرو و تاراز هستند؛ ازاین‌رو کلاف‌های تولیدشده در واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد به انبار کلاف‌های فروش به‌منظور ارسال به مبادی یادشده انتقال می‌یابند.

مجید فخاری رئیس واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات نیز خاطرنشان کرد: کامیون‌های حمل کلاف توسط واحد برنامه‌ریزی به نقاط بارگیری کلاف خام هدایت‌شده و پس از بارگیری توسط همکاران واحد بسته‌بندی و توزین وزن برای مشتری ارسال می‌گردند.

وی تأکید کرد: تلاش تمامی همکاران این واحد بر این است که با تولید و ارسال حداکثری طبق برنامه‌ها و اهداف شرکت، محصولات موردنیاز شرکت‌های تاراز و خودروسازان را تأمین کنند و ارزش‌افزوده بیشتری برای سازمان ایجاد نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =