سخنگوی دولت

سخنگوی دولت اعلام کرد: دولت در دو هفته آینده به طور فوق العاده برنامه هفتم توسعه را مورد بررسی قرار می دهد تا لایحه آن را تا پیش از پایان سال تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به جلسه امروز گفت: طی دو هفته آتی شاهد جلسات فوق‌العاده دولت خواهیم بود تا بتوانیم برنامه هفتم را مورد بررسی قرار دهیم و لایحه آن را تا پایان امسال به مجلس ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دولت با افتتاح چهار شهرک صنعتی در ۴ استان موافقت کرد، افزود: این شهرک‌ها شامل شهرک صنعتی فناوری و فراوری‌های شیمیایی در شهرضای استان اصفهان، شهرک صنعتی استان سمنان در شهر شاهرود، شهرک صنعتی بزرگ کردستان در شهرستان دیوانه‌دره و شهرک صنعتی شهید سلیمانی در شهرستان زرندیه استان کرمان با رعایت ضوابط شرایط زیست محیطی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات دیگر امروز هیئت دولت اضافه کرد: مطابق دستورالعملی که توسط هیئت وزیران درخصوص فروش کالا از طریق حراج عمومی به تصویب رسید، مقرر شد سازمان اموال تملیکی، کالاهایی که دارای ارزش حداکثر تا سقف نساب معاملات کوچک هستند، از طریق حراج برخط و به صورت خرده فروشی عرضه شوند. همچنین کالاهایی که تا دو برابر نساب معاملات متوسط هستند از طریق برگزاری حراج حضوری به فروش برسند.

بهادری جهرمی گفت: آیین‌نامه اجرایی تعیین حق بیمه پایه و حداکثر تعهد صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان نیز امروز به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه، برای مناطق مشمول خطرات مختلف متناسب با میزان خطرپذیری مناطق و میزانی که حوادث مختلف در آن پیش‌بینی می‌شود، حق بیمه متفاوتی در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =