بیستمین همایش تعالی سازمانی

عضو ستاد علمی و فناوری جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: بانک ارزیابان غنی برای ارزیابی جایزه تعالی سازمانی ایجاد شد که ۱۶۴ ارزیاب در این دوره با ما همکاری داشتند که ۱۳۰ سرارزیاب نیز بر این ارزیابی‌ها نظارت داشتند و در نهایت امسال ۲ تندیس زرین در این زمینه به شرکت‌های متعالی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید مسعود همایونفر عضو ستاد علمی و فناوری جایزه ملی تعالی سازمانی در بیستمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: رهبران آینده علاوه بر نگاه به گذشته، باید آینده را نیز مدنظر قرار دهند و تفکر کوتاه‌مدت و بلندمدت طبق مدل موجود باید هم‌زمان استفاده شود که به همین خاطر باید علاوه بر برنامه‌های کوتاه‌مدت، برنامه‌های بلندمدت نیز در دستور کار قرار بگیرد.

عضو ستاد علمی و فناوری جایزه ملی تعالی سازمانی افزود: باید از فناوری‌ها و پلتفرم‌های نوین نیز در سازمان‌ها استفاده شود تا سازمان دچار عقب‌ماندگی نشود که در این راستا تیم‌های ارزیابی تلاش می‌کنند از بین مفاهیم مدل تعالی سازمانی به دو مفهوم برتر در سازمان‌ها اشاره کنند و به‌طورکلی ۱۰ مفهوم بنیادی در مدل وجود دارد که برای استقرار این مفاهیم سازمان‌ها رویکردهایی را مدنظر دارند.

همایونفر تصریح کرد: مشتری‌مداری و ارزش‌آفرینی دو مفهومی است که در سازمان‌های بزرگ و موفق وجود دارد و سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا با قابلیت‌های مکمل و منابع خود ارزش را خلق کنند.

وی در ادامه افزود: مسئولیت‌پذیری اجتماعی در بسیاری از سازمان‌های برتر به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته که به لطف خدا دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است همچنین یادگیری، بهبود و نوآوری نیز از مفاهیم دیگری است که در سازمان‌های برتر وجود دارد.

عضو ستاد علمی و فناوری جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: امروزه در سازمان‌ها، چالش‌هایی نظیر مدیریت انرژی، حفظ پایداری تولید و دستیابی پایدار به شاخص‌های تولید، شاخص‌هایی نظیر کیفیت و بهره‌وری، مدیریت منابع و مصارف مالی از جمله نقدینگی، جذب و نگهداشت استعداد مدیران و مدیریت فناوری مشاهده می‌شود.

همایونفر بیان کرد: بانک ارزیابان غنی برای ارزیابی جایزه تعالی سازمانی ایجاد شد که ۱۶۴ ارزیاب در این دوره با ما همکاری داشتند که ۱۳۰ سرارزیاب نیز بر این ارزیابی‌ها نظارت داشتند و در نهایت امسال ۲ تندیس زرین در این زمینه به شرکت‌های متعالی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =