سماک

سرمربی تیم فوتبال زنیت گفت: سپاهانی ها با کیفیت بودند و اعتقاد دارم باشگاهی مثل سپاهان را می‌توان با تیم‌های دیگر اروپایی مقایسه کرد.

به گزارش ایراسین، سرگئی سماک سرمربی تیم زنیت بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: ابتدا از تمامی مسئولان باشگاه سپاهان برای برگزاری این دیدار تشکر می‌کنم و به هواداران و تیم سپاهان تبریک می‌گویم. بازیکنان ما در نیمه اول به بازی عادت نکرده بودند؛ اما در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند و واکنش نشان دادند. جو فوق العاده ای به خاطر حضور تماشاگران در ورزشگاه ایجاد شده بود.

وی در مورد اینکه اگر سپاهان در لیگ روسیه باشد می‌تواند صدرنشین شود یا خیر، گفت: برای صدرنشینی مقدار سختی است، اما سپاهان تیم خوبی است و می‌تواند جایگاه خوبی داشته باشد.

سرمربی زنیت در مورد انتخاب بازیکن از بین بازیکنان سپاهان، اظهارداشت: می‌دانم که بیشتر آنها در تیم ملی هستند و بازی با کیفیتی ارائه کردند و بنابراین می‌توانستیم تعداد زیادی از آنها را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به جو فوق العاده ورزشگاه نقش‌جهان و ناهماهنگ بودن تیمش خاطرنشان کرد: جو ورزشگاه عالی بود، موافق هماهنگ نبودن بازیکنانم هستم آنها نتوانستند سریع و رو به جلو حرکت کنند.

سماک در خصوص تیم سپاهان گفت: اعتقاد دارم باشگاهی مثل سپاهان را می‌توان با تیم‌های دیگر اروپایی مقایسه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =