• ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
  • کد خبر: 33997
  • readingTime: ۱ دقیقه
بارسلونا

مشخص شده که بارسلونا به مدت سه سال به نایب رئیس کمیته فنی داوران، خوسه ماریا انریکس نگریرا، پول پرداخت کرده، و این باشگاه بار دیگر در جنجال فرو رفت.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرورزشی، خوسه ماریا انریکس نگریرا از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ نایب رئیس کمیته فنی داوران در فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا بود. اداره مالیات اسپانیا دریافته است که بارسلونا تحت رهبری جوسپ ماریا بارتومئو بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ مبلغ ۱٫۴ میلیون یورو به شرکت DASNIL ۹۵ که متعلق به نگریرا است، پرداخت کرده است. تحقیقات در نتیجه بازرسی مالیاتی از شرکت مذکور و طی بررسی پرونده فساد نگریرا آغاز شد.

نگریرا و پسرش در دادگاه شهادت دادند و او اطمینان داد که این پرداخت‌ها فقط به دلیل مشاوره به این باشگاه بوده است. اداره مالیات می‌گوید که اسناد کافی برای ادعاهای نگریرا وجود ندارد و نگریرا اذعان داشت که کار به صورت شفاهی انجام شده است. بارسلونا معتقد است که مدارک لازم را در اختیار دارد و دلیل این پرداخت‌ها چیزی به جز مشاوره فنی نبوده است.
بارسلونا مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است:

۱- باشگاه بارسلونا در گذشته از خدمات یک مشاور فنی خارجی بهره برد که به صورت ویدیویی گزارش‌های فنی مربوط به بازیکنان رده پایین در اسپانیا را برای دبیرخانه فنی باشگاه ارائه می‌کرد.

۲- علاوه بر این، ارتباط با مشاور خارجی با گزارش‌های فنی مربوط به داوران حرفه‌ای به منظور تکمیل اطلاعات مورد نیاز کادر مربیگری تیم اول و شرکت فرعی، که یک رویه رایج در باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای است، گسترش یافت.

۳- بارسلونا متاسف است که این اطلاعات دقیقاً در بهترین لحظه ورزشی این فصل ظاهر می‌شود.

۴- بارسلونا علیه هر کسی که سعی در تضعیف وجهه باشگاه داشته باشد، اقدام قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =