توکا فولاد

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد گفت: شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد همگام با سیاست‌ها و توسعه‌های فولاد مبارکه در تلاش است تا سرمایه‌گذاری‌های خود را بازنگری نموده و در حوزه‌هایی نظیر حمل‌ونقل، مالی و سرمایه‌گذاری و نسوز، توسعه را در دستور کار قرار داده تا در این زمینه نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد.

همزمان با دهه مبارک فجر آیین افتتاح واحد خردایش۲ و کلنگ‌زنی کارخانه کنسانتره شرکت راهبران فولاد اصفهان با حضور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت راهبران فولاد اصفهان برگزار شد.

احمدرضا سبزواری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این شرکت در حوزه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری نموده که معادن و نسوزها دو عرصه مهم است و در زمینه معادن، دو شرکت راهبران فولاد اصفهان و شرکت استقلال فعال هستند.

وی گفت: امروز هم خط ۲ خردایش این شرکت افتتاح شده و هم آیین کلنگ‌زنی کارخانه کنسانتره این شرکت انجام شد. در خط ۲ خردایش با ظرفیت سالانه ۶۰۰هزار تن تأمین خوراک کارخانه کنسانتره در سال را خواهیم داشت که تولید ۲۵۰ هزار تن کنسانتره را به همراه دارد که امیدواریم در ابتدای سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد افزود: شرکت توکا فولاد بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث خط دوم خردایش و احداث و راه اندازی کارخانه کنسانتره در سال اخیر سرمایه‌گذاری کرده است که با بهره‌برداری از خط دوم خردایش، ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۹۰ نفر به صورت غیرمستقیم در مجموعه معدن اسفندار مشغول به کار می‌شوند و این موضوع که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی گروه توکا فولاد تعریف می‌شود، این منطقه کم‌تربرخوردار را از نظر اقتصادی و اشتغال‌زایی رشد می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: این معدن، نزدیک‌ترین معدن فلزی به مجتمع فولاد مبارکه در بین شرکت‌های گروه فولاد مبارکه است که راه اندازی دومین خط خردایش را در این شرکت شاهد هستیم. آزمایشگاه تعبیه شده در این مجموعه نیز می‌تواند به تولید با کیفیت در این مجموعه کمک نماید تا به پایداری تولید در صنعت فولاد به سهم خود کمک کند.

سبزواری تصریح کرد: گروه سرمایه گذاری توکافولاد همگام با سیاست‌ها و توسعه‌های فولاد مبارکه در تلاش است تا سرمایه‌گذاری‌های خود را بازنگری نموده و در حوزه‌هایی نظیر حمل‌ونقل، مالی و سرمایه‌گذاری و نسوز توسعه را در دستور کار قرار داده تا در این زمینه نقش‌آفرینی مؤثری را داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =