صنعت

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آغاز افتتاح ۱۱ طرح صنعتی و احیا ۲ واحد راکد به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت : این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۵۸۷ کرمانشاهی را مهیا می‌کند.

به گزارش ایراسین، محسن دارابی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین و تحقق شعار سال تحت عنوان " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" در دهه مبارک فجر امسال ۲ واحد صنعتی راکد با سرمایه گذاری ۱۲۴۵ میلیارد تومان و اشتغال ۲۳۵ نفر احیا خواهد شد و همچنین ۱۱ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۲۳۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۵۲ نفر، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه اظهار داشت: سه طرح قابل بازدید از روند اجرایی بخشی از پروژه های سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان و اشتغال یک هزار و ۱۲۰ نفر از عمده برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال خواهد بود.

دارابی در ادامه تاکید کرد: در راستای ایجاد زنجیره تأمین و گسترش فروشگاه های بزرگ و به منظور کاهش قیمت مصرف کننده و ایجاد رصد و کنترل هوشمند کالاهای عرضه شده در استان شاهد بهره برداری از سه فروشگاه بزرگ زنجیره ای در ایام مبارک دهه فجر خواهیم بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: باوجود تحریم‌های ظالمانه ای که در حوزه تولید داریم به حول و قوه الهی جریان سرمایه گذاری در کرمانشاه پویا و فعال است و پروژه های به بهره برداری رسیده و در دست اجرا خود گویای این موضوع است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =