• ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
  • کد خبر: 33116
  • readingTime: ۱ دقیقه
اصغر هدایت فرماندار کوهپایه

فرماندار کوهپایه گفت: امروز با احداث بزرگترین نیروگاه برق خورشیدی کشور با سرمایه گذاری فولاد مبارکه در کوهپایه روز ماندگاری برای مردم شهرستان است و این شرکت به عنوان طلایه دار تولید انرژی پاک در صنعت کشور پیشگام است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه برق خورشیدی در استان اصفهان دقایقی پیش با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش های دانشگاه کوهپایه آغاز شد.

اصغر هدایت فرماندار کوهپایه در این آیین اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی و زیرساختی کشور و استان فقدان نیروگاه خورشیدی است که فولاد مبارکه برای حل این مشکل پیشقدم شده است و این شرکت همیشه برای حل مشکلات در صحنه حاضر است.

وی گفت: امروز با احداث بزرگترین نیروگاه برق خورشیدی کشور با سرمایه گذاری فولاد مبارکه در کوهپایه روز ماندگاری برای مردم شهرستان است و این شرکت به عنوان طلایه دار تولید انرژی پاک در صنعت کشور پیشگام است. به همین خاطر از صنایع درخواست می کنم تا با الگو قراردادن فولاد مبارکه به سرمایه گذاری در این حوزه بپردازند.

فرماندار کوهپایه افزود: امیدواریم با توجه به اسناد بالادستی و بسترهایی که در شهرستان ایجاد شده، به شهرستان نور استان اصفهان تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =