لوگو ایریسا

در همایش رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، ایریسا جزء ۵ شرکت از نظر رشد سریع بین صد شرکت چهارم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ایریسا در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰)، جزء ۵ شرکت از نظر رشد سریع بین صد شرکت چهارم قرار گرفت.

همچنین بنا بر اعلام ممیزان این شاخص رتبه‌بندی شاخص در کشور، شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) در سال ۱۴۰۰ رتبه ۳۳۰ را به خود اختصاص داده و در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.

این در حالی است که رتبه این شرکت در سال گذشته ۳۶۵ بوده و به خاطر ارتقاء تا رتبه ۳۳۰، جزء ۵ شرکت از نظر رشد سریع بین صد شرکت چهارم قرار گرفت.

به گزارش ایراسین، روش انتخاب شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع حائز بودن سه شرط وجود اطلاعات شرکت بین اطلاعات سه سال اخیر IMI۱۰۰، منفی نبودن رتبه فروش در سال گذشته و زیان‌ده نبودن شرکت است.

شایان ذکر است در این رتبه‌بندی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رتبه اول، شرکت نفت خلیج فارس رتبه دوم،شرکت پالایش نفت بندرعباس در جایگاه سوم، فولاد مبارکه در جایگاه چهارم، شرکت سرمایه گذاری غدیر در رتبه پنجم، بانک ملت در رتبه ششم، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در رتبه هفتم، شرکت ایران خودرو در رتبه هشتم، بانک رفاه در جایگاه نهم و شرکت سرمایه گذاری پارس آریان در جایگاه دهم در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =