• ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر: 32626
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران خودرو

قیمت خودرو پس از طی کردن یک دوره جهش قیمتی، هم‌اکنون در فضای سردگمی و بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت نیوز، هفته گذشته برخی از خودروها با کاهش قیمت مواجه شدند و برخی همچنان روند ثبات خود را حفظ کردند. گرچه کارشناسان معتقدند نمودار قیمتی خودرو به‌صورت زیگزاگی و صعودی خواهد بود.

قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه، ۲۵ دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسان کمی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ثبات نسبی و در برخی از موارد با کاهش همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان ارزان شد و در قیمت ۲۸۵ میلیون تومان به فروش رسید. پراید ۱۳۱ نیز پنج میلیون نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد و امروز در نرخ ۲۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ ۷۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ثابت ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز به قیمت ۵۸۴ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شد.

قیمت خودرو امروز ۲۵ دی ۱۴۰۱/ ثبات به بازار بازگشت؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =