• ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
  • کد خبر: 32565
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیراهن کریستیانو رونالدو

آمدن کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر تمام انتظارات باشگاه را تغییر داده است.

به گزارش ایراسین به نقل از خبرورزشی، النصر هرگز قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نشده، آنها حتی موفق‌ترین باشگاه ریاض هم نیستند، اما با جذب کریستیانو رونالدو همه را در عربستان سعودی و خارج از کشور از سد راه برداشتند و شور و شیدایی بی‌نظیری در شهر ایجاد کرده‌اند.

ورود ستاره پرتغالی باشگاه النصر را متحول کرده است. در حالی که همه منتظر اولین بازی او هستند، فروشگاه تیم و شهر ورزشی شاهد تحولات بزرگی بوده‌اند. مدیر فروشگاه النصر توضیح می‌دهد: «چند روز دیوانه‌وار گذشت. مردم کل فروشگاه را پر کرده بودند و بیرون فروشگاه صف بسته بودند. ما مجبور شدیم با اعضای حراست باشگاه تماس بگیریم تا بیایند و به ما در سر و سامان دادن به اوضاع کمک کنند. در روزهای اول بعد از امضای قرارداد نمی‌توانستم به کارمان ادامه دهیم و همه محصولات و پیراهن‌های شماره هفت ما رو به اتمام بود و مجبور شدیم درخواست محصول کنیم.»

هر فردی که وارد فروشگاه می‌شود برای خرید پیراهن رونالدو می‌آید. از پیراهن‌های تیم اول دیگر خبری نیست و فقط مانکن‌ها در فروشگاه باقی مانده‌اند.

شهر ورزشی نیز به طور شبانه‌روزی برای تمرینات مهاجم پرتغالی آماده می‌شود. همه چیز باید در حد و اندازه‌های رونالدو باشد. در حالی که تنها سه رسانه در هفته در نشست‌های خبری مربی و بازیکنان شرکت می‌کردند، اکنون بیش از ۳۰ رسانه از سراسر عربستان و بسیاری از کشورهای خارجی در این کنفرانس‌ها حضور دارند. و به یاد داشته باشیم که او هنوز اولین بازی خود را انجام نداده است.

تجهیزات جدید، اتاق‌های کاملاً بازسازی شده... همه چیز در النصر در حال تغییر است. اعضای ارتباطی و سازمانی باشگاه از فرصت بزرگی که در دست دارند به خوبی آگاه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =