علی رسولیان

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ما به دنبال این هستیم که با شناسایی واحدهای تولیدی مستعد برای دانش بنیان شدن به یاری صنایع بزرگ بشتابیم تا توسعه فناوری در کشور صورت پذیرد. علاوه بر این با افزایش بهره وری می توانیم همگام با توسعه در سراسر دنیا پیشرفت های قابل توجهی داشته و نیازهای اصلی صنعت کشور را از این طریق تامین نماییم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد اظهار کرد: توسعه بنگاه های بزرگ نیازمند توسعه فناوری و پیروی از دانش موجود در دنیا است که وزارت صمت به دنبال اتصال صنایع کوچک با صنایع بزرگ است.

معاون وزیر صمت ادامه داد: در شهرک های کوچک بستر برقراری این ارتباط فراهم شده و شهرک های فناوری به دنبال حل مشکلات صنایع بزرگ نظیر صنعت فولاد کشور هستند. در تلاشیم تا با ایجاد این شهرک ها در کلان شهرها به این روند سرعت بخشیده شود که شرکت های بزرگ باید در این زمینه نقش آفرینی بیشتری را داشته باشند.

رسولیان بیان کرد: فن بازارها با احصاء نیازهای فناورانه در سطح کشور به دنبال هستند که نیازهای صنایع بزرگ برآورده شود که تاکنون ۴۸۱ نیاز از ابتدای فعالیت های این فن بازارها تامین شده است. امروز کارگاه هایی که در شهرک های صنعتی ایجاد شده به شرکت های دانش بنیان کمک می کنند تا بتوانند در این بستر، نیاز واحدهای بزرگ صنعتی را تامین کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که با شناسایی واحدهای تولیدی مستعد برای دانش بنیان شدن به یاری صنایع بزرگ بشتابیم تا توسعه فناوری در کشور صورت پذیرد. علاوه بر این با افزایش بهره وری می توانیم همگام با توسعه در سراسر دنیا پیشرفت های قابل توجهی داشته و نیازهای اصلی صنعت کشور را از این طریق تامین نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =