فولاد امیر کبیر کاشان

فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با حضور ۶ نفر از ارزیابان این جایزه طی ۴ روز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در فرایند این ارزیابی، ارزیابان از خطوط تولید و کارخانه بازدید کردند و در گروه‌های متمرکز به ارزیابی کلیه رویکردهای سازمان مبتنی بر مدل تعالی سازمانی پرداختند.

در مراسم اختتامیه ارزیابی، مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از همکاری همه مدیران و رؤسای شرکت که در مدت ارزیابی نهایت تلاش و همکاری را به عمل آوردند گفت: یکی از عوامل پیشرفت در هر سازمان توجه به شاخص‌های مطرح‌شده در ارزیابی‌هایی همچون ارزیابی تعالی سازمان است.

شهرام عالیوند همچنین از اعضای تیم ارزیاب که با شکیبایی و اخلاق‌مداری اقدامات موشکافانه‌ای انجام دادند و پیشنهادهای سازنده‌ای به سازمان ارائه کردند، تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه، علیرضا دادرس، ارزیاب ارشد جایزه تعالی سازمانی، با تأکید بر ضرورت تعالی سازمانی، ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمانی و تبادل تجربیات موفق و تشویق سازمان‌ها برای انجام خودارزیابی را از مهم‌ترین اهداف این جایزه برشمرد.

وی با قدردانی از هماهنگی‌ و همراهی مدیران، رؤسا و سایر کارکنان فولاد امیرکبیر کاشان نتایج حاصل از ارزیابی این دوره را منطبق بر مفاهیم بنیادین الگوی تعالی سازمانی دانست و تأکید کرد: در فرایند ارزیابی، جلسات بسیار خوبی برگزار و گزارش‌های کارآمدی ارائه شد که نشان از علاقه‌مندی مدیران و کارکنان بوده است.

دادرس ضمن ارائه خلاصه نتایج جلسات تیم ارزیابی به مسئولین شرکت و با بیان اینکه جایزه ملی تعالی سازمانی برای به وجود آوردن شرایط پایدار و مداوم به سازمان‌ها کمک می‌کند، تصریح کرد: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ظرفیت‌های خوبی برای رشد و ارزش‌افزایی برخوردار است و با توجه به نتایج ارزیابی، می‌توان آینده‌ای روشن در راه تعالی و بهبود مستمر برای فولاد امیرکبیر کاشان متصور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =