امیررضا نقش

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مسائل و مشکلات حوزه گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی استان جمع بندی و در کارگروه ستاد تسهیل ویژه گردشگری استان، بررسی خواهد شد.

به گزارش ایراسین، چهارمین جلسه گروه کاری اقتصاد گردشگری و صنایع دستی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و سایر اعضا برگزار شد.

در این نشست امیررضا نقش با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: طرح پیمان وحدت «گردشگری اقتصادی پایدار» میان شش استان اصفهان، خراسان رضوی، قم، تهران، شیراز و یزد منعقد می گردد.

وی ادامه داد: این پیمان می تواند به توسعه صنعت گردشگری را در استان های مذکور منجر شود و بایستی از فرصت فراهم شده برای رشد و توسعه استان به خوبی بهره‌مند شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای گفتگوی استان در حوزه گردشگری، عنوان کرد: توسعه اقتصاد گردشگری یکی از رویکردهای استان جهت رشد و بالندگی است از این رو به هیچ عنوان نباید مصوبات جلسات مرتبط با این حوزه بالاخص مصوبات شورای گفتگوی استان زمین بماند.

نقش با اشاره به اهمیت شناسایی به موقع مشکلات و راهکارها در حوزه گردشگری، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات حوزه گردشگری در زمینه های سرمایه گذاری، مالیاتی، خدماتی و .‌. توسط اداره کل میراث فرهنگی استان جمع بندی و در کارگروه ستاد تسهیل ویژه گردشگری بررسی خواهد شد.

وی حضور موفق و موثر استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران که مقرر شده در بهمن ماه سالجاری برگزار شود ضروری دانست و گفت: دستگاه های اجرایی استان بالاخص دفتر امور شهری و اتاق بازرگانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی زمینه حضور موفق استان را در این همایش فراهم خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =