پروژه فولاد بوشهر

مدیر عامل پروژه فولاد بوشهر از سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلاری در کارخانه فولاد استان بوشهر در ۲ فاز خبر داد و گفت: ۴ هزار شغل جدید در این منطقه ایجاد می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از بازار، رضا مظفری اظهار کرد: احداث کارخانه تولید فولاد آلیاژی در شمال استان بوشهر از طرح‌هایی است که با جدیت در دست اجراست و با حمایت مدیران استان به مرحله خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: احداث کارخانه ساخت کنسانتره و گندله و همچنین تولید آهن اسفنجی و تولید ورق از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در کارخانه بزرگ فولاد اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر عامل پروژه فولاد بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، حدود ۴ هزار جوان استان بوشهر به طور مستقیم در این پروژه شاغل می‌شوند که البته به طور غیرمستقیم تا دو برابر نیز افزایش می‌یابد.

مظفری تصریح کرد: طی دو فاز مجموعا ۷۰۰ میلیون دلار در کارخانه کنستانتره سرمایه‌گذاری می‌شود که در دو بخش ۲۰۰ میلیون دلاری و ۵۰۰ میلیون دلاری است.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و ارزآوری برای استان و کشور از اهداف مهم این پروژه عظیم است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مظفری افزود: تولید ورق آهن در واقع مهم‌ترین محصول این کارخانه خواهد بود که در صنایع مختلف به ویژه در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =