دومین کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده ای کشور

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه اقدامات متنوعی را برای افزایش نظم و ایمنی در ناوگان ترابری خود انجام داده و به همین خاطر عنوان «ترابری نمونه استان» شایسته شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین جلسه کارگروه مشترک ترابری فولاد مبارکه و پلیس راه استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه، آنالیز و تحلیل حوادث جاده‌ای در سطح کشور و تعریف اقدام اصلاحی مناسب جهت پیشگیری از حوادث مشابه، با حضور جمعی از مدیران فولاد مبارکه و فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در حاشیه این برنامه ضمن تشریح آخرین حوادث جاده‌ای در کشور استان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه ترددهای زیادی را در طول روز به ثبت می‌رساند که این ترددها بسیار منظم و ایمن بوده و به همین دلیل از همه دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در این شرکت تشکر می‌کنم.

وی گفت: فولاد مبارکه در بسیاری از زمینه‌ها به‌ویژه در بحث تولید همواره پیشتاز بوده و خدمات زیادی را به کشور انجام داده است. در زمینه ترابری و حمل‌ونقل نیز اقدامات نوآورانه و خلاقانه‌ای را انجام داده که به یکی از این اقدامات تشکیل این کارگروه است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تأکید کرد: «عنوان ترابری نمونه استان» که در سال 1400 به فولاد مبارکه اختصاص یافت شایسته این شرکت بزرگ صنعتی است و همه این اقدامات باید به عنوان الگویی برای دیگر شرکت‌ها و صنایع ارائه شده و در استان‌های دیگر پیاده‌سازی گردد تا شاهد افزایش ایمنی در حمل‌ونقل جاده‌ای کشور باشیم.

وی با اشاره به تشکیل دومین جلسه کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده‌ای کشور به میزبانی فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: این اقدام، بسیار ستودنی است و باید ادامه پیدا کند. تداوم این اقدامات موجب می‌شود علاوه بر افزایش ایمنی در تردد جاده‌ای شاهد منظم‌تر شدن عبور و مرور و کاهش تصادفات با انجام اقدامات اصلاحی در استان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =