• ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
  • کد خبر: 3114
  • readingTime: ۳ دقیقه
استعدادهای برتر کشور

نشست ویژه میزبانی استان اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور محمد سلطان حسینی برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نشست ویژه میزبانی استان اصفهان در المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور محمد سلطان حسینی و علیرضا امینآزاده مدیر و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی مدیر پایگاه قهرمانی، روسای هیات های تنیس روی میز، شمشیربازی، گلف، تیروکمان و بسکتبال برگزار شد.

در این جلسه که در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد در ابتدا محمد سلطان حسینی و علیرضا امینآزاده از روسای هیات های تنیس روی میز، شمشیربازی، گلف، تیروکمان و بسکتبال  استان اصفهان خواستند که شرایطی را فراهم کنند که اصفهان میزبانی خوبی از ورزشکاران سراسر کشور داشته باشد.

علیرضا امینآزاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه گفت: سعی بر این داریم مراسم بدرقه ورزشکاران استان اصفهان برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور را روز 24 مردادماه 98 در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار نمائیم.

وی در پایان گفت: محل برگزاری مسابقات و اسکان باید 15 روز قبل از مسابقات مورد بازدید قرار گیرد تا با مشکلی مواجه نشویم.

پس از صحبت های دکتر سلطان حسینی و علیرضا امینآزاده، حمیدرضا ساکت رئیس هیات تیروکمان استان اصفهان پیرامون میزبانی این هیات اظهار داشت: هماهنگی های لازم با فدراسیون تیروکمان انجام شده، رقابت ها در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد که ورزشکاران در رشته های کامپوند و ریکرو به میزبانی ورزشگاه شهید میثمی با هم به رقابت می پردازند.

حمیدرضا ساکت ادامه داد: در این رقابت ها نزدیک به 450 ورزشکار شرکت می کنند که پسران 250 نفر هستند و 200 دختر نیز با هم به رقابت خواهند پرداخت، مسابقات در روزهای 6، 7، 8 و 9 شهریورماه بصورت انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات تیروکمان استان اصفهان افزود: مراسم افتتاحیه عصر ششم شهریورماه و مراسم اختتامیه نیز صبح روز نهم شهریورماه برگزار می شود و امیدوارم میزبانی خوبی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور داشته باشیم.

 وی در پایان پیش بینی نمود که هیات تیروکمان 5 الی 6 مدال رنگارنگ در این رقابت ها برای استان اصفهان به ارمغان آورد.

فرهاد رضایی رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان پیرامون میزبانی این هیات بیان داشت: رقابت های شمشیربازی المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران به میزبانی آکادمی شمشیربازی زنده یاد روزبه سرهنگ‌پور با حضور 200 ورزشکار پسر و 200 ورزشکار دختر برگزار می شود.

رئیس هیات شمشیربازی استان اصفهان در پایان ادامه داد: مسابقات دختران روز چهارم شهریورماه آغاز و در سه روز انجام می شود و رقابت های پسران هفتم الی نهم  شهریورماه برگزار خواهد شد و پیش بینی می کنم که ورزشکاران استان اصفهان شش الی 8 مدال کسب نمایند.

جواد داوری رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان نیز اظهار داشت: استان اصفهان به مدت 10 روز میزبان رقابت های  بسکتبال 5 نفره پسران در رده سنی نوجوانان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این رقابت ها نزدیک به 32 تیم از سراسر کشور شرکت خواهند کرد و امیدوارم بهترین میزبانی را رقم زنیم.

مهدی تکابی رئیس هیات تنیس روی میز استان اصفهان نیز در این نشست پیرامون میزبانی اصفهان در رشته تنیس روی میز بیان داشت: هیات تنیس روی میز استان اصفهان در 6 سال گذشته نزدیک به 60 میزبانی کشوری را عهده دار بود که این آمار، آمار بی نظیری محسوب می شود، سال گذشته نیز میزبان این رشته در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور بودیم که میزبانی خوبی به گفته مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون داشتیم، به همین دلیل دوباره میزبانی دومین دوره را در دو بخش پسران و دختران به استان اصفهان واگذار نمودند. 

وی ادامه داد: مسابقات تنیس روی میز دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور 250  دختر و 250 پسر در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار خواهد شد که مسابقات پسران 26 الی 31 مردادماه و مسابقات دختران 2 الی 7 شهریورماه 98 می باشد.

مهدی تکابی در پایان گفت: مراسم افتتاحیه این رقابت ها عصر روز 26 مردادماه انجام می شود و امیدوارم ورزشکاران استان اصفهان افتخارآفرینی سال گذشته را تکرار کنند.

 گفتنی است دومین دوره بازی های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از اواخر مرداد در 19 استان برگزار می شود که استان اصفهان در رشته های شمشیربازی دختران و پسران، تنیس روی میز دختران و پسران، بسکتبال 5 نفره پسران، مینی گلف دختران و تیر و کمان دختران و پسران میزبان ورزشکاران کشور خواهد بود.

سال گذشته المپیاد استعدادهای برتر ورزشی پسران و دختران ایران به میزبانی اصتفهان در رشته های اسکواش، تنیس روی میز و هندبال برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =