بسته معیشتی فولاد مبارکه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با مساعدت یک مرکز نیکوکاری مهر، ۳۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت مناطق محروم استان اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حمیدرضا طاهری اظهار کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی با مساعدت مرکز نیکوکاری مهر و پالایشگاه اصفهان به مددجویان تحت حمایت مناطق محروم شرق و غرب استان اهدا شد.

وی با تاکید به اینکه کمک به تامین معاش نیازمندان از اولویت‌های این نهاد است، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و مایع دستشویی، بود که بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزود: کمک به خانوارهایی که در این شرایط برای تامین معاش خود دچار بحران هستند، می‌تواند امید را در دل‌های آنان روشن نگاه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با قدردانی از حمایت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری در تامین نیازمندی خانوارهای تحت حمایت، گفت: مراکز نیکوکاری در شناسایی نیازمندان و خیران محلات می‌توانند برای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، بازوان قوی این نهاد باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =