رئیس هیئت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

رئیس هیئت‌مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت‌های بزرگ صنعتی از جمله شرکت فولاد مبارکه، شرکت گل گهر، شرکت چادرملو و شرکت ملی مس در اقتصاد کشور نقش پیشران و لوکوموتیو را  ایفا می کنند.

حمیدرضا فولادگر رئیس هیئت مدیره گل گهر در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین، افزود: در این شرایط اقتصادی بهترین راه حل توسعه اقتصادی کشور این است که شرکت‌های بزرگ صنعتی و فولادسازان برای افزایش تولید خود از فناوری‌ها و ظرفیت های دانش‌بنیان استفاده کنند. ضمن اینکه می‌توانند در زمینه افزایش اشتغال‌زایی در کشور نیز بسیار تأثیرگذار شوند.
فولادگر با بیان اینکه صنایع بزرگ همیشه نقش پیشران را در کشور ایفا کرده‌اند، افزود: استفاده از اقتصاد دانش‌بنیان و فناوری‌های جدید جبران‌کننده چالش‌های اقتصادی کشور است و شرکت‌های بزرگ صنعتی می‌توانند از این مزیت به خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران اظهارداشت: خوشبختانه شرکت های فولادی و صنایع فعال در حوزه معدنی کشور از این نمایشگاه استقبال خوبی کرده‌اند و این نشان‌دهنده این است که نقش صنایع معدنی و فولادی در توسعه اقتصادی کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
فولادگر در خصوص غرفه شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه گفت: شرکت فولاد مبارکه به لحاظ محتوایی و شکلی غرفه بسیار خوبی را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران فراهم کرده است و این شرکت به عنوان یک شرکت بزرگ صنعتی و فولادی پیشرو در اقتصاد کشور همواره با استفاده از فناوری‌های جدید در زمینه بومی‌سازی تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد اقدامات موفقیت‌آمیزی را داشته است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ( ایران متافو ) که با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی ۹ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده بود، عصر امروز بکار خود پایان می دهد.
غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن ۳۸ این نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای عموم مردم، دانشجویان، اساتید، متخصصان حوزه معدنی و صنایع معدنی کشور، علاقمندان و بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران ( ایران متافو) بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =