حاشیه‌های بازدید مدیرعامل فولاد مبارکه از متافو

همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران، محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه رأس ساعت ۹ صبح در این نمایشگاه حاضر شد که نشان وقت‌شناسی مدیریت بزرگترین مجموعه صنعتی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با حضور در سالن ۳۸ از غرفه‌های ای اس اکسیم، فروالیاژها، سندیکای لوله و پروفیل، لوله و قطعات فولادی ،فیروزا، اس ام تی، شرکت توسعه صنایع و معادن غدیر، سازنده کوره های صنعتی و تجهیزات پیشرفته، موتوژن و سیوان تجارت سارینا بازدید کرد و به‌دقت گزارش مدیران غرفه‌ها را گوش داده و پرسش‌های لازم را مطرح می‌کرد.
شماری از مدیران بخش‌های مختلف فولاد مبارکه طیب‌نیا را همراهی می‌کردند که در هر غرفه، در زمینه چگونگی همکاری با واحدهای صنعتی مرتبط توضیحاتی ارائه می‌دادند.
مدیرعامل فولاد مبارکه پس از بازدید ۷۵ دقیقه‌ای از سالن ۳۸ در سالن ۴۱ حاضر شد که جمع زیادی از شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند و علاوه بر شرکت‌های حاضر در غرفه شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان حضور یافت و از یکایک غرفه‌ها توضیحات لازم را دریافت کرد.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان به همت صندوق نو آوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در نمایشگاه متافو برپا شده و از سالن‌های مورد استقبال فعالان صنعتی به‌ویژه فولادسازان بود.
گفت‌وگوهای گرم مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیران حاضر در غرفه‌های سالن ۴۱ که اغلب شرکت‌های دانش بنیان بودند، از نکات حاشیه‌ای این بازدید بود؛ تا جایی که یکی از غرفه‌داران خطاب به طیب‌نیا تصریح کرد: حضور شما و گفت وگو با شرکت های دانش بنیان موجب قوت قلب ماست.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در سالن ۴۱ نیز بیش از ۶۰ دقیقه وقت بازدید خود را اختصاص داد و اغلب شرکت‌های دانش‌بنیان برای همکاری و تأمین گوشه‌ای از نیاز بزرگترین مجموعه فولادسازی کشور ابراز تمایل کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =