غرفه گروه فولاد مبارکه در سومین روز از نمایشگاه ایران متافو

خبرنگار ایراسین حاشیه‌های سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ در سومین روز فعالیت نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران با وجود بارش شدید باران صبحگاهی، مورد توجه متخصصان و عموم علاقه‌مندان و دانش‌پژوهان بود که از همان ساعت‌های ابتدایی شروع فعالیت هشت تا ۱۰ صبح رو به افزایش بود.
هرچند که مقام‌های مسئول وزارتخانه‌های اقتصادی از جمله صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، نیرو و ... به شکل رسمی حضور کم رنگی داشتند اما دانشجویان رشته‌های مربوطه که فارغ از کلاس درس بودند، حضور پر رنگ‌تری در نمایشگاه امروز داشتند.
گروه فولاد مبارکه واقع در سالن ۳۸b مانند روزهای گذشته مورد اقبال بازدیدکنندگان بود و آن‌ها از نزدیک با گوشه‌ای از دستاوردهای بزرگترین فولادساز کشور آشنا شدند.
بارش پاییزی باران امروز سبب شد تا سرویس‌های برقی نمایشگاه که جابجایی بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را انجام می دهند، روز پرکاری داشته باشند. دعوت از مردم برای ارزیابی عملکرد رانندگان این سرویس‌ها از نکات مثال‌زدنی و حاشیه ای نمایشگاه است.
شروع فعالیت رادیو ویژه نمایشگاه رأس ساعت هشت صبح، همزمان با آغاز فعالیت آن مورد توجه است و توصیه به شنوندگان که شروع روز را با خنده و روی گشاده با بازدید کنندگان روبرو شوند.
نمایشگاه در کنار فعالیت جاری و اخبار رسمی در زمینه تولید و صادرات واحدها، آبستن اخبار شایعه هم هست که قرار است آقای ایکس از فلان شرکت به فلان سازمان برود و یا فلان مدیر از سازمان به وزارت برود، این اخبار همانگونه که اشاره شد، صرفا شایعه و هیچ مرجع رسمی ندارد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است و در سومین روز (جمعه ۱۱ آذرماه) عده زیادی از این نمایشگاه بازدید کردند.
این نمایشگاه فردا به کار خود پایان می‌دهد و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت های تابع آن در سالن ۳۸b این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =