صباغ

مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امیر صباغ، مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بازدید خود از غرفه شرکت فولاد مبارکه در جریان آخرین اقدامات این شرکت در استفاده از فناوری‌های جدید و نوآوری‌ها برای افزایش تولید و نیز محصولات فولادی پیشرفته و فرآیندهای فرآوری ضایعات فولاد مبارکه قرار گرفت.
در بازدید مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از غرفه شرکت فولاد مبارکه، وحدت زاهدی رئیس کسب‌وکارهای شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری فولاد مبارکه با ارائه گزارشی جامع و کامل، گفت: شرکت فولاد مبارکه همواره با رصد فناوری ها و نوآوری های جهان در صنعت فولاد به دنبال این است که جدیدترین یافته‌های علمی و دانش در زیست‌بوم نوآوری فولاد مبارکه مورد استفاده قرار گیرد.
وی تاکید کرد: فولاد مبارکه برای رشد فناوری‌های صنعت فولاد کشور اقدام به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و مراکز تحقیقاتی در کشور کرده است.
رئیس واحد کسب و کار شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری‌های فولاد مبارکه اصفهان در عین حال اظهار داشت: در راستای ارتقاء و تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری، شرکت فولاد مبارکه بسترهای لازم را برای استفاده از نوآوری ها در بلند، میان و کوتاه مدت فراهم کرده تا زمینه رقابت و رشد صنعت فولاد کشور بیش از پیش خود را نشان دهد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸ این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =