• ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر: 30613
  • readingTime: ۱ دقیقه

همزمان با افتتاح نمایشگاه؛

غرفه گروه فولاد مبارکه در ایران‌متافو آغاز به کار کرد

نمایش جدیدترین دستاوردها در حوزه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور
غرفه گروه فولاد مبارکه در ایران‌متافو

همزمان با افتتاح نمایشگاه ایران‌متافو، غرفه گروه فولاد مبارکه متشکل از شرکت‌های مختلف این گروه بزرگ صنعتی کشور با حضور معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز ۴شنبه، نهم آذرماه ۱۴۰۱، غرفه گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو آغاز به کار کرد. در ساعات ابتدایی این نمایشگاه، سیدمحمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، هومن رازدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی دیگر از مسئولین، از غرفه فولاد مبارکه بازدید کردند.

گروه فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های شاخصی است که در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و به عنوان بزرگترین فولادساز کشور جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه زیست‌بوم فناوری و نوآورری را به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده است.

این شرکت بزرگ صنعتی به عنوان محقق‌کننده ۱.۵ درصدی از تولید ناخالص داخلی و ۸ درصدی بخش صنعت کشور، یکی از مهم‌ترین حامیان شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت کشور است که در سال‌های گذشته، نقش مهمی در رشد و اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور داشته است. به همین خاطر غرفه این شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران، با قالبی جذاب و به صورت مولتی‌مدیا، به ارائه دستاوردهای خود در زمینه تولید و طراحی قطعات، محصولات و تجهیزات، سرمایه‌گذاری‌ها و خدمات دانش‌بنیان از گذشته تاکنون پرداخته و برنامه‌های آینده خود را برای فعالیت در این عرصه مهم، درمعرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.

غرفه گروه فولاد مبارکه در ایران‌متافو آغاز به کار کرد

شرکت‌های ایریسا، پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، فنی مهندسی فولاد مبارکه، فولاد سنگان، فولاد متیل، ورق خودرو، کارگزاری باهنر، فولاد تاراز، فولاد امیرکبیر کاشان و فولاد هرمزگان در قالب غرفه گروه فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۳۸A-۳۸-۴۰-۴۰A-۴۱-۴۱B-۴۴/۱-۴۴/۲-۳۸B از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعداز ظهر، پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

غرفه فولاد مبارکه در سالن ۳۸B پذیرای حضور بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران است.

برای آگاهی از رویدادها و اخبار لحظه‌ای این نمایشگاه به پایگاه خبری تحلیلی ایراسین مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =