• ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
  • کد خبر: 30408
  • readingTime: ۲ دقیقه
عکس فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران، صنعتی برآمده از تفکر انقلابی و بسیجی است که هدفی جز  تعالی ایران اسلامی ندارد  و بر مبنای همین تفکر، در همه برهه‌ها، درصدد ترویج و تقویت گفتمان بسیج بوده  است.

پایگاه خبری تحلیلی ایراسین: بسیج مستضعفین تبلور نگاه آرمان‌گرایانه، حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه امام خمینی (ره) بود که در عصر حاضر تجلی یافت؛ نهادی انقلابی که برای تحقق آرمان والای انقلاب اسلامی شکل گرفت و مجموعه‌ای از جوانان شریف، ولایت‌مدار ، فداکار و متعهد به میهن عزیز و دین مبین اسلام در آن گرد هم آمدند.

هفته بسیج مستضعفین هرساله از اواخر آبان‌ماه آغاز و تا ۵ آذر و هم‌زمان با روز بسیج ادامه دارد. این هفته فرصت مغتنمی برای گرامیداشت اراده مردان و زنانی است که با فهم درست از شرایط سیاسی و اجتماعی و بصیرت انقلابی خود، از هیچ جان‌فشانی و ازخودگذشتگی در راه دین و وطن فروگذار نکردند.

افکار و اقدامات بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه فقط به تأمین امنیت ایران اسلامی خلاصه نمی‌شود. بسیج گفتمانی است که در آن هر انسانی که التزام عملی به انقلاب و نظام اسلامی دارد، با به‌کارگیری عقل، اراده و انگیزه، از تمامی ظرفیت‌های فردی و اجتماعی خود بهره می‌گیرد و در راه اعتلای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از جمله ارتقای فرهنگ آزادی‌خواهی، عدالت‌محوری، خدمت‌گزاری و ایثار تلاش می‌کند.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،بسیج را تشکیلاتی عظیم، منسجم، آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور می‌دانند. بر همین اساس، روشن است که هر فرد بسیجی، بنا به جایگاه و موقعیتی که در آن قرار دارد، مکلف به انجام تکلیف خود است و غایت این تکلیف، تعالی ایران اسلامی و تأمین امنیت، آرامش و آسایش آحاد ملت براساس آموزه‌های انقلابی و اسلامی است.

شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران، صنعتی برآمده از تفکر انقلابی و بسیجی است که هدفی جز تعالی ایران اسلامی ندارد و بر مبنای همین تفکر، در همه برهه‌ها، درصدد ترویج و تقویت گفتمان بسیج بوده است.

مشارکت در جبهه نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و آسمانی شدن ۲۵ نفر از کارکنان فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف، مجاهدت روزافزون در دوران تحریم و جنگ اقتصادی، همت مضاعف در زمینه خودکفایی و بومی‌سازی صنعت فولاد و تلاش برای افزایش بهره‌وری و ترویج فرهنگ کار و خدمت در عرصه تولید، بخشی از نشانه‌های التزام عملی شرکت فولاد مبارکه به گفتمان بسیج است.

در حال حاضر قریب به ۹ هزار نفر از کارکنان شرکت فولاد مبارکه با حضور فعال در ۱۳ پایگاه بسیج شرکت، عضو این نهاد انقلابی هستند و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص ضرورت جهاد در عرصه تولید و اقتصاد، اهتمام بسیجیان فولاد مبارکه، تلاش برای خودکفایی، بومی‌سازی، افزایش تولید و درنهایت رشد و تعالی ایران اسلامی است. خوشبختانه عملکرد و گفتمان انقلابی و بسیجی شرکت فولاد مبارکه، مؤید توفیق بسیجیان این شرکت در ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و عمل به آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

*محمدجواد براتی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =