آیین امضای تفاهم نامه شرکت فولاد مبارکه و کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: در بحث مسئولیت اجتماعی، فولاد مبارکه تاکنون اقدامات متعددی انجام داده و همواره در این زمینه پیشرو بوده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و فولاد مبارکه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: فلسفه راه‌اندازی بسیج از نظر امام خمینی (ره) تداوم انقلاب به دست جوانان بود و ایجاد کمیته امداد و نهضت سوادآموزی هم از ابداعات حضرت امام خمینی (ره) بود تا با محرومیت‌زدایی و سپردن انقلاب به دست جوانان آن را به رشد برساند. به عبارت دیگر نهضت سوادآموزی و کمیته امداد برای این راه‌اندازی شد تا نیازمندان و محرومان تقویت شوند تا در زمینه‌های مختلف، این عزیزان توانمند شوند.

وی در خصوص اقدامات مهم فولاد مبارکه برای اعتلای صنعت کشور افزود: بیش از یک سوم فولاد کشور توسط فولاد مبارکه تولید می‌شود و همانطور که این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های تأثیرگذار و پیشتاز در صنعت کشور به‌شمار می‌رود در بحث مسئولیت اجتماعی نیز اقدامات مهمی را در سراسر کشور انجام داده و همواره در این زمینه پیشرو بوده است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه معتقد است با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به مردم کشور به‌ویژه خدمت به محرومان، برکت را به این مجموعه وارد می‌کند چرا که خداوند متعال ظرفیتی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم در جای مناسبی آن را در جهت رضای خدا هزینه کنیم.

شایان ذکر است صبح امروز تفاهم‌نامه ارتقای همکاری میان کمیته امداد و شرکت فولاد مبارکه به منظور مشارکت برای تامین مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی مددجویان با حضور رئیس کمیته امداد به امضا رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =